Dedeman vizează eficientizarea proceselor de comunicare internă și dezvoltarea angajaților cu ajutorul soluțiilor SAP în Cloud

Prin implementarea soluției digitale de gestionare a resurselor umane: SAP SuccessFactors, liderul pieței locale de bricolaj, Dedeman, a decis să își digitalizeze procesele de recrutare, dar și de training și de comunicare internă pentru cei peste 9.000 de angajați.

Dedeman s-a alăturat celor peste 6.000 de organizații la nivel global care folosesc soluțiile SAP SuccessFactors, punând astfel pe primul loc pregătirea și eficiența angajaților, dar și procesul de comunicare organizațională. SAP SuccesFactors este o suită de aplicații special create pentru a răspunde nevoilor departamentelor de Resurse Umane, oferind soluții de recrutare, de onboarding, de evaluare a performanțelor, pentru managementul obiectivelor, pentru dezvoltarea carierei, de analize și de raportare, dar și soluții de colaborare socială.

Implementarea va fi realizată de partenerul SAP, Red Point Software Solutions, principalul furnizor software al DEDEMAN. Red Point Software Solutions este certificat pentru implementarea soluțiilor cloud de la SAP și este unul dintre implementatorii importanți de soluții business de la SAP, în România și Republica Moldova.

Acesta vine cu experiența demonstrată în zeci de proiecte, unde a oferit consultanță clienților săi pentru întreg ciclul de impementare: analiză și business, reengineering, configurare și dezvoltare, testare, training, mentenanță evolutivă și îmbunătățire continuă.

“SAP Success Factors va aduce angajații DEDEMAM mai aproape de clienți, oferindu-le consultanță reală în achiziția produselor, la calitate și preț optim. Dedeman este clientul nostru cu cea mai mare viteză de dezvoltare și suntem pregătiți să ținem pasul cu ei în ceea ce privește susținerea afacerii prin performanța aplicațiilor software pe care le implementăm și dezvoltăm. Inovația este cea care caracterizează atât DEDEMAN, cât și soluția SAP SuccessFactors, iar noi suntem mândri să fim parte din acest proiect”, a declarat Răzvan Gidei, General Manager Red Point Software Solutions.

Prin implementarea soluției SAP SuccessFactors, angajații Dedeman vor putea accesa o platformă digitală de training în cloud, care pune la dispoziția acestora cursuri și alte materiale conexe esențiale pentru dezvoltarea lor profesională. Procesul de training al noilor angajați va fi simplificat și automatizat pentru toate locațiile magazinelor Dedeman.

Prin integrarea soluției cu website-urile de job-uri, Dedeman va avea acces rapid la candidați, economisind astfel timp și resurse. Realizând diverse analize privind abilitatea și competențele candidaților vor putea realiza mult mai ușor selecția acestora, acoperind necesarul de personal pe o arie geografică mult mai mare.

În plus, pentru Dedeman, soluțiile SAP eficientizează întregul proces de comunicare internă. Angajații vor avea acces la o platformă în cloud de colaborare internă, cu ajutorul căreia vor putea comunica mult mai rapid, structurat și într-un mediu digital, indiferent unde se află. La fel cum utilizăm rețelele clasice de socializare, angajații Dedeman vor utliza SAP JAM pentru a posta diferite mesaje în timp real, primind nu doar răspunsuri imediate ci și, de exemplu, materiale adiționale, prezentări, necesare pentru a răspunde clienților aflați în magazine.

“Angajații Dedeman reprezintă pentru clienții magazinelor consultanții care oferă soluții personalizate pe loc. Din acest motiv recrutarea, pregatirea continuă și comunicarea internă, prin crearea unei comunități online ce colaborează în timp real, reprezintă un factor deosebit de important al satisfacției clienților noștri. Pasul realizat de Dedeman este unul firesc în contextul economic actual extrem de dinamic și digitalizat“, a declarat Adrian Pavăl, Președinte DEDEMAN.

„Implementarea soluțiilor digitale este un trend la nivel global la care aderă tot mai multe companii românești, iar decizia Dedeman de a-și digitaliza procesele de HR este un pas important în a-și păstra poziția de top într-o piață competitivă cum este cea de bricolaj. Modul în care o companie își motivează și gestionează cea mai importantă resursă, omul, poate face diferența între Leader și Follower”, a declarat Cristian Popescu, Managing Director SAP România.

 

Despre SAP:

Ca lider de piaţă pe segmentul soluţiilor software pentru afaceri, SAP (NYSE: SAP) ajută companiile de orice dimensiune şi din orice tip de industrie să-şi gestioneze afacerile mai bine.

De la back office la consiliul director, din depozite până la punctele de desfacere, din computer până la instrumentele mobile de comunicare – SAP transferă oamenilor şi organizaţiilor încrederea şi puterea necesare pentru a lucra împreună eficient şi pentru a folosi eficace resursele interne ale afacerii, astfel încât să fie cu un pas înaintea competitorilor.

Aplicaţiile şi serviciile SAP ajută peste 310.000 de clienţi din sectorul public și privat să gestioneze profitabil operaţiunile şi resursele, să se adapteze continuu şi să crească sustenabil.

 

Despre SAP România:

SAP România, subsidiara locală a SAP SE, și-a început activitatea în 2002, numărându-se printre primii furnizorii IT locali de top.

În ultimii 14 ani, compania a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de business local și la transformarea digitală a organizaţiilor.

Astăzi, mai mult de 500 de companii din România utilizează soluţii software SAP, din industrii precum utilităţi, transporturi, bănci, asigurări, retail sau producţie.

De asemenea, 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienţi SAP.

În 2011, SAP a demarat un mare proiect de investiţii în România, prin deschiderea celui mai important centru de consultanţă pentru tehnologiile Cloud și HANA din Europa, care deservește clienţi SAP din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, cu ajutorul a 400 de angajaţi.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.sap.ro.

This entry was posted in Dezvoltare profesionala, Resurse Umane and tagged , . Bookmark the permalink.

Comments are closed.